Ardha Matsjendrasana – sjedeći poluvijak

Ardha Matsjendrasana – sjedeći poluvijak

Ardha Matsjendrasana ili sjedeći poluvijak omogućuje kralježnici da dosegne optimalnu fleksibilnost, te povećavamo dotok kisika u pluća.

Kako se izvodi ardha matsjendrasana:

  • Sjednemo s nogama ispruženim ravno ispred sebe, držeći stopala skupa, a kralježnicu uspravno.
  • Savijemo lijevu nogu i stavimo petu lijeve noge uz desni bok (po želji možemo lijevu nogu držati ravno).
  • Stavimo desnu nogu preko lijevog koljena.
  • Lijevu ruku stavimo na desno koljeno, a desnu iza sebe.
  • Uvrnemo struk, ramena i vrat u za njim idu udesno i pogledamo preko desnog ramena.
  • Neka kralježnica bude uspravna.
  • Zadržimo i nastavimo s nježnim dugim udisajima i udisajima.
  • S izdahom, prvo otpustimo desnu ruku (ruku iza sebe), otpustimo struk, a zatim prsa, na kraju vrat i opušteno, ali uspravno sjednemo.
  • Ponovimo s druge strane.
  • S izdahom, vratimo se u centar i opustimo se.

Dobrobiti ardha matsjendrasane:

  • Čini kralježnicu gipkom.
  • Povećava elastičnost kralježnice.
  • Otvara prsa i povećava dovod kisika u pluća.

Pogledaj sve joga asane za početnike.

Ardha matsjendrasanu redovito vježbamo i možemo naučiti na:

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *