Garudasana – položaj orla

Garudasana je napredna joga poza koja pomaže u ublažavanju išijasa i reume, a držanje ravnoteže u njoj zahtijeva i razvija fokus, snagu i spokoj.

Kako radimo garudasanu

  • Počnemo stajanjem uspravno u tadasani.
  • Savijemo koljena i podignemo lijevo stopalo pa ga prekrižimo preko desnog.
  • Desno stopalo je čvrsto na podu, a lijevo bedro preko desnog bedra. Prsti na lijevoj nozi trebaju biti usmjereni prema dolje.
  • Ispružimo ruke naprijed, držeći ih paralelno s podom.
  • Prekrižimo desnu ruku preko lijeve i savijemo laktove tako da su nam ruke sada okomito na pod. Nadlanice su okrenute jedne prema drugoj.
  • Polako okrenemo ruke tako da dlanovi budu okrenuti jedan prema drugom.
  • Stisnuvši dlanove zajedno, ispružimo prste prema gore.
  • Usredotočujući pogled na jedno mjesto, ostanemo u ovoj pozi nekoliko udaha i izdaha.
  • Polako otpustimo ruke i dovedemo ih uz bok tijela.
  • Podignemo lijevu nogu, vratimo je na pod i polako se vratimo u Tadasanu.

Prednosti garudasane

  • Isteže bokove, bedra, ramena i gornji dio leđa.
  • Poboljšava ravnotežu.
  • Jača listove nogu.
  • Pomaže ublažavanju išijasa i reume.
  • Opušta noge i bokove, što ih čini fleksibilnijima.

Kontraindikacije garudasane

Izbjegavamo ovaj položaj ako smo imali nedavne povrede koljena, gležnja ili lakta.

Pogledaj sve joga asane za početnike.

Trikonasanu redovito vježbamo i možemo naučiti na:

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *